Saturday, February 12, 2011

SATU LAGI PRK DI PAHANG - PRK KE 16

Dengan kematian ADUN Kerdau , maka bersiaplah orang-orang Kerdau , ketahuilah anda akan mendapat banyak manfaat.Anda akan diberi berbagai-bagai kemudahan , berbagai-bagai benda dan kehendaka anda akan dikabulkan oleh "santa clause" yang akan datang.

Oleh kerana itu mintalah apa saja,santa clouse tersebut akan tunaikan. Tapi kena ingat , beri syarat kepadanya - beri sebelum hari mengundi, kalau selapas hari mengundi maka jangan percaya dengan apa yang dia orang janjikan.

Tetapi walau apapun, tuan-tuan , puan-puan , saudara , saudari pengundi DUN Kerdau
mesti ingat : JANGAN UNDI PARTI SANTA CLAUS TERSEBUT.

ADUN KERDAU MENINGGAL DUNIA

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kerdau, Datuk Zaharuddin Abu Kassim meninggal dunia setelah terjatuh di bilik air di kediamannya kira-kira pukul 6.30 petang.

Zaharuddin, 63, pernah dimasukkan ke Institut Jantung Negara (IJN) pada 9 Mei tahun lalu setelah berlaku masalah pada buah pinggang dan jantungnya selepas menjalani pembedahan ulser usus di Hospital Sultan Haji Ahmad Shah (Hoshas) Temerloh.

Beliau meninggalkan balu, Datin Rozlifah Ahmad, 33, yang baru dikahwininya tahun lalu. Timbalan Ketua Polis Temerloh, Supt. Zundin Mahmood mengesahkan kematian tersebut.

No comments:

Post a Comment